Kızlar bugun randevum vardı doktoruma sordum takmasanız olur mu diye sağolsun rahatlattı benı . Takma dersen zorla kımse bısey yapamaz ama ameliyat anında da idrar kesenın hep boş kalması lazım çünkü kese rahmin önünde kesende yırtılma riski olabilir. Ama o kadr korkuyorsan sana once sakinleştirici yaptırıp sonra takarız dedi. Hepinize tesekkürler güzel yorumlarınız içinn☺☺ Belki çok gereksiz bir korku olarak görüyordur çoğu kişi ama buda tuhaf bışy iişte istemsizz☺☺