Canım ben apandisit ameliyatı oldum çok zorlu geçti ve sondayı kendim istedim dr taktırmadı. Takılırken çıkarken de gıdıklanma gibi tuhaf birşey oldu canım acımadı yani 1 gün onunla uyudum kıpırdarken çok gıdıklıyor 🤣 Uyuşma falan da yoktu yani diri diri. Sıkıntı yapma yani acı yok