Bende 7 yıl aradan sonra hamile kalmaya karar verdim😆iğneyle korunuyordum bıraktıktan 3-4 ay sonra hamile kaldım ilk 2 ay yine korunduk iğnenin etkisi vücudumdan tamamen çıksın diye 🥰bence kafanıza takmayın allaha şükür bir sorununuz yokmu iş kafada bitiyor😊bende çok düşündüm hemen olmaz diye çünkü ebem bile 1 yılın üstüne anca hamile kalırsın demişti 🤷🏻♀️Ama ben bebekte bebek diye tutturmuştum 😂