Merhaba kızlar dün gece lavaboya kalktıgımda kanamam oldugunu gordum ve sonrasında sabahta devam edince doktora gittim hemen düşük tehdidin var dedi 12+3 üm iğne ve ilac verdi şimdi hafif kahverengi lekelenmem devam ediyor ve çalısıyorum oturarakta olsa ama col korkuyorum