Kubrararr Kızlar doktoruma yazdım hastaneye gel dedi, yarın sabah gideceğim büyük ihtimal tahlil filan yapıp tansiyonuma bakacak. İnşallah aksi bir durum çıkmaz, yarın buraya yazarım sonucu
Ozgee11 Kubrararr İmkanın varsa gün içinde uzatmaya çalış bacaklarını. Bol su iç. Bir de tansiyon takibini sıkı yap bence
Eymi Kubrararr ben gece yatarken yastık koyuyorum ayağımın altına sabaha kadar baya vakit olduğu için bana çok fayda etti inşallah sana da iyi gelir
Kubrararr Eymi Bugün benimde aklıma geldi gece deneyeceğim bakalım nasıl olacak. Gerçi sabah uyandığımda ilk başta birşey hissetmiyorum ta ki ayağa kalkıp yere basana kadar
Kubrararr Busraer Canım gittim ama hiçbir şey yapmadı doktorum çünkü yarın randevu günüm o gün geldiğinde şeker yüklemesi ve idrar tahlilini alıcam dedi, bu haftalarda şişlikler ödemler olacak bazılarının vücudu ödemi daha çok çekiyor sende öylesin büyük ihtimal dedi. Tuzlu ve hamur işini bırakmamı söyledi zaten dikkat ediyordum artık hiç yemiyorum. İki gündür iyice dinlendim bileklerimdeki kilo sandığım bölgeler bile ödemmiş şişlikler inince farkettim :D Yarın tekrar gideceğim idrar tahlilinden sonra bakalım ne olacak :)
Zuhal1 Kubrararr bende senin gibiyim maalesef 21+6 oldum doktor her gittiğimde farklı bir hafta veriyor 57 kilo ile hamile kaldım şuan 70 kiloyum ayaklarım şişiyor yürüyemiyorum canım acıyor hele sabah uyandığımda iniyorum. Doktor baktı herhangi bir sıkıntı yok galiba genetik bir problem bizim ki