Kızlar çok kötüyüm yürüyemiyorum resmen var mı aynı durumu yaşayan. Daha erken mi bilmiyorum ama 22 haftalık hamileyim ve ayaklarım bacaklarım hep ödemden şişti, çalışan biriyim işe neredeyse ağlayarak gidiyorum ayakkabılar zaten artık gelmiyor, yürürken çok canım yanıyor ne yapmam lazım. Tuzlu yemiyorum, hamur işi kızartma yemiyorum sadece hafta sonu yersem biraz yiyorum o kadar neden bu kadar şişti terlikte giyemiyorum hem yürürken garip geliyor hemde iş yerinde laf yapabilirler :(( Eşim akşamları masaj yapıyor soguk suda bekletiyorum ama düzelmiyor çözümü yokmu bu illetin krem vs.birşey