Arapgelin Anneyim00 ne güzel çok sevindim iyi olmasına 🙏🏻 Peki size genişleme gördüklerinde down sendromu falan dediler mi ?
Anneyim00 Arapgelin yok canım öyle bişey hatırlamıyorum böbrekle down sendromunun bi bağlantısı oldugunu düşünmüyorum ama yani
Arapgelin Esrakhraman çok sevindim 🙏🏻 Allah kimseyi evladıyla sınamasın 🙏🏻 Teşekkür ederim moral oldunuz ♥️
MeltemNermin Arapgelin Canım 4mm 5mm bunlarda aslında gecer diye beklerler. Benim biri 7mm digeri 9mm. 7 mm olanda buyume en son durmustu ama digeri 3mm di onemsememistik o simdi 9 mm oldu.
Arapgelin MeltemNermin ben dün sordum canım doktoruma düzelir mi diye genişlemişse gerileme olmaz dedi bilmiyorum kafamı o kadar karıştırdıki benim değerlerimde bana göre yüksek gelmedi ama sınırda dedi bana
1Zeynep1 Arapgelin canım benimde doktorum 25.haftamda kontrolde sol böbreğinde genişleme olduğunu söyledi 4.8 ve erkek bebeklerin çoğunda olabilecek bir şey olduğunu takip etmemiz gerektiğini çoğunun duzeldigini söyledi takip ediyoruz bizde
Gulsevin Arapgelin ben öncesinden fetal dna yaptırmıştım. Bana down falan demediler böbrekten dolayı. Bişesi yoktur çocuğunuzun ☺️ Teşekkür ederim ☺️
Neefeess Arapgelin benimde ayrıntılı da söylediler doktor erkek bebeklerde olabilirmiş dedi Doğumdan Öncede sonra da geçebilir takip edelim dedi .allah hepimize sağlıkla kucaklarımıza almamızı nasip etsin inşallah