Günaydın hanımlar. Geçen hafta çarşamba günü detaylı ultrasonda bebeğimin iki böbreğindede genişleme olduğunu öğrendim takip edilecek ciddi birşey değil erkek bebeklerde çok sık görülüyor dedi kendi doktoruma attım raporu oda hamilelik boyunca takip edicez ekstra korkmam gereken bi durum yok dedi dünde kontrole gittim kendi doktoruma baya inceledi oda down sendromunu tetiklediğini tarama testlerini yaptırıp yaptırmamadığımı sordu değerlerin sınırda olduğunu söyledi😢 bu durumu yaşayan var mı nasıl bi yol izlediniz gebelikte veya sonrasında düzeldi mi çok merak ediyorum.