Shr1530 genel anestezi ile yapacağım:) 3 teyzem var 3 ü de bu şekilde yaptı. Hepsi çok rahattı. Onları baz alıyorum biraz. Korkmuyorum pek. Ama neticede ameliyat insan düşününce bi heycanlanıyor. Normal yapacak olsaydım korkum daha fazla olurdu.bayılma gibi rahatszılığım var. İstesem de normal yapamam sanırım ama yine de genel anestezi isterdim:) her biçimde o çocuk doğuyor mu doğuyor:) çok takılmıyorum. Korkuyorsanız hiç bişi duymadan olmadan bitsin:)