23+5 iz. Çok şükür hiç sıkıntım olmadı. İlk başlarda birkaç hafta midem bulanmıştı.O kadar da olur. Yanmam da yok. Anca çok bahararlı yersem rahatsız ediyor. 10 kilo filan aldım tek derdim o :) hamur işinden uzak durmaya çalışıyorum ama herkes seferber gittiğimde hep birşeyler yapmış oluyorlar yiyorum bende:) artık ne kadar olursa:) bütün gün karnımı izliyorum😍 aşk resmen. Sadece bi yere toplanıyor bazen o zaman kasılıyorum içim daralıyor. Alışamadım pek. Korku geliyor içime