Merhabalar kızlar. Ben bir türlü uyuma şeklimi bulamadım. Genelde sağa ya da sola hafif yüz üstü uyuyasım geliyor. Bebeği eziyorumdur diye korkuyorum.
Doktor 6. Aya kadar uyuma şeklinde bir problem yok ondan sonra dikkat edeceğiz dedi.
sizler nasıl uyuyorsunuz 😟