Cnsuushnn anneadayi91 evet yarım saat ideal bir süre gibi geldi yeni başladığım için İlerleyen günlerde yavaş yavaş arttırarak başlayabilirim ya da sabahları koşu bandında akşamları dışarıda yürüyebilirim
Deletedmom264 Cnsuushnn Canım hızın önemli ben 4.5 km hızla 20 dk yürüyorum hergün yetiyor en azından hantallaşmıyorum 😊
Deletedmom264 Cnsuushnn Aynen canım devam et bence hem kilo çok az alırsın hem ağırlaşmazsın ben şu corona döneminde yürüyemediğim için evdeki koşu bandını değerlendirdim doktora gidince dedi sen bu corona döneminde nasıl kilo almadın hatta zayıflamışsın 🤣
Cnsuushnn Deletedmom264 ay bende hızlı kilo aldım hatta doktorum biraz kızdı çok almışsın diye umarım bu aydan sonra daha fazla ben almam da bebiş alır 🙏🏻☺️
Deletedmom264 Cnsuushnn canım akşamları yeme bir de protein ağırlıklı beslen bebiş kilo alıyor, kilo alınır ama düzenli alınması önemli 😘
Cnsuushnn Deletedmom264 bu söylediklerini biraz geç uygulamaya koydum canım çünkü 63 kiloydum hamile kaldığımda ve şuan 72 yim çok çabuk 6 ayda 8 kilo 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Kime sorsam 3 4 kilo aldım diyor bundan sonrada alırım biraz 😂😂😂
RuzgarsMommy Kubrayy Ya ben de bilmiyorum doktoruma sorucam yorulmuyorum yürürken ama o batma hissine ile karnim taş gibi olunca yürüyemiyorum
Kubrayy RuzgarsMommy ben sordum ama net bir cevap vermedi. Bi kaç haftadır iğne batmaları oluyo bazı günler rahim mi büyüyo dedim ,bende yürürken çok rahatım hiç sıkıntım olmuyor aslında. bugünde yürüyüşten geldim iğne batması hissi oluyor yine 🤷🏻♀️
RuzgarsMommy Kubrayy evet bende bakindim biraz normal diyorlar hep sizin kac haftalik şuan? Benim 30 oldu bi suredir böyle oldu
RuzgarsMommy Kubrayy kasık ağrısı vajina ağrısı çekersen mutlaka doktoruna söyle Benim şuanda haftasi ile büyümesinden dolayi sanırım
Kubrayy RuzgarsMommy onlar yok,sadece bazen ara ara iğneleniyor gibi oluyor acılı değil ama rahatsız birşey ,normal diyip geçiştirdi ama içime de sinmiyor enfeksiyon falan mı ki diye