Yesilim çok sağol canım valla Allah bunlara vicdan versin o sancıyla eve yollamak çok mantıksız sanki normal doğum bekliyosunuz da. Zaten 38. Haftada almaları gerekiyo zorunlu sezeryanda, bebek kanala girerse doğum başlarsa napıcaklar acaba. İnşallah başınıza bişey gelmeden sağlıklı bi şekilde doğumunuzu yapın ama o doktorları da mutlaka şikayet edin bence