Mom626 bende hiç bşey anlamadım alttan muane ettiler acılma falan yok dediler bende diyrm sezaryen olucam zaten ayrıxa yakın zamanda sezaryen oldum ilk bebegime dikişlerm agrıyor anlamıyormsnz diyrm yok kasılmaların sıklasması lazımms falan 2günde bi gidiyem hala almıyorlar insanalrın parası yoksa degersizmi oluyor anlamıyrm 38 oldum daha neyin beklemesi