Elifnuraltunay ben 29 haftalık 7 aylık hamileyim 5 kiloya yakın kilo anca aldım ve bol giyip hamile olduğumu söylemesem kimse anlamıyo bile ki ikinci hamileliğim bünye meselesi ama bana göre böyle daha iyi ben pek sevmiyorum öyle göbek göstermeyi belli etmeyi önemli olan bebeğin sağlıklı olması ve onun kilosunun yerinde olması haftasına göre kilosuda çok iyi diyo doktorum şükür 🙏🏻İlk hamileliğimdede çok aşırı bi göbeğim yoktu herkes nasıl hamilesin diyodu ama kızım 3, 450 gram doğmuştu yani 😉göbeğim çıkmıyo diye takılmayın çok önemli olan bebişlerin sağlıklı olması 🙏🏻