hulya_1919 ben kullandım kısa süreli ama ağrın olduğu için kullanıyosun zaten ilacın ağrı yapması enteresan. Sen doktoruna görünmeyi ihmal etme ve progestanı da çok kullanmamaya çalış özellikle erkek bebeklerde doğuştan pipi ucu düşüklüğü gibi sıkıntılar oluşturuyor. Sonuçta hormon ilacı. Sürekli dua et eğer nasibi varsa elbet tutunacak ve doğacak. Nasibi yoksa hareketsiz kalsan bile düşecek. Dua dua dua 🤲🏻