Zeynep_441 yaseminligunler Üç gün oldu çatı muayenesi olalı.acı eşiğim kuvvetli sanırım hiç acımam olmadı yağ gibi kaydı anlamadım bile🤷kendimi kasmadım hiç ve stres heyecanda yoktu en büyük etkisi bunlar sanırım.
Elmaveannesi Zeynep_441 pardon bisey sormak istiyorum doktor ellemi muayene ediyor yoksa bi aletle mi
Irazca35 yaseminligunler Benim kendi doktorum yapmıştı acıma olmadı hiç . Ama bende yaptırmadan sormuştum acırmı diye doktor gülümsedi ben acıtmam ama ebeler doğumda okadar yumuşak olmuyor demişti. Yani büyük ihtimal yapanla alakası var. İnşallah iyi ebelere denk geliriz 🤲🏻
Fatmanurkor94 yaseminligunler acılman olmadıgı ıcın cok acımıs olabilir acıklık oldugunda belli olmaz pek bıde kendını sıkmaman lazım sıkınca acı oluyor bıde ultrason dan bakmıyorlar mı acıklıgına benm doktorum doguma kadar hıc bakmamıstı iyi bısey degıl diye
Zhrnz yaseminligunler kendimizi kasmazsak acimiyo aslinda ama o anki paniklede kasmamak elde degil 🙈 bu bisi degil dogum aninda afedersiniz gelen giden parmakliyo ve o sanciyla inan pekde farkina varmiyosun o agrinin😆
Aysealbayrak mina_mom bende 2 gün önce yaptım çatı muanesi ama hiç korkulacak bisey yok ti bence korkma canım afedersin ama eşinle ilişkiye girdigin an gibi düşün
Mkelebek yaseminligunler bendee cati muayenesi oldum daha yeni bide aciklik varmi diye bakti. Biraz bastiricam dedi. Hicte acimadi ya alt tarafi parmak yani. Acaba bazi doktorlar beceremiyomu bu isi. Benim hic acimadi. Bende rahim.filmini korkudan anestezili cektirmistim🤠
yaseminligunler Bugun ikinci catı muayensini olduk 39+2 hiç acılma yok sanırım acılma olsun dşye cok zorladı bu gecenkinden daha felaketti korkutmak istemem kimseyi ama dayanamadım bagardım resmen ama güzel dogum yaparsın dedi kontrolden sonra inşallah öyle olurr