yaseminligunler Ben ilk kez geçen hafta oldum. Tabi yapamadım kasıldım. Karşımdaki ebe de zorlamasın diye durdurdum. Sonra başka ebe geldi beni azarladı böyle yaparsan nasıl doğum yapacaksın diye, iyice gerdi beni. Kibarca kovdum onu. Sustu. Sonra diğer ebeyle güç bela tamamladık.
Bugün de muayenem vardı. Doktorum bakalım dedi. Stres oldum çatala yat denilince. Koskoca kadın ağlamaya başladım. Psikolojik olarak gerilmişim. Neyse adamlar daha insaflı, dedim işaretimi bekleyin zorlamayın. Nispeten daha kolay oldu ama ağlaya ağlaya yaptık. Doktorum dedi fiziksel olarak müsaitsin, şu an açıklığın yok ama bu halde nasıl doğum yapacaksın, ebeler saat başı bakacaklar.
Aslında işlem zor bir işlem değil. Gerçekten utanıyorum şımarıklık yapıyormuşum gibi geliyor ama tamamen psikolojik. Kendinizi evde hazırlayın rahatlamaya bence. Yoksa 2 dk acısız bir iş ama ben kastığım için zor oldu. Sonrasında da kanama, lekelenme olmadı. Bir iki defa sonra alışılacak bir durum