Valla bende hamile kaldıgımdan beri lekelenmelerim bitmedi 1 hafta önce öğrendim 4+2 oldum bugün çoğaldı lekem acile gittim betam normal yükseliyor 200 mg progestan verdi kendi doktorum vermemişti aldım içtim vallahi düşük önleyici ne zararı olabilirki ?