Busratm Cemrenur Canım sen bence git. Neden geldin diyecek hali yok doktorun. Kanama dışında ağrı da var diyorsun. Hem için rahat etsin. Bu haftalarda düşük riski olabilir.
Mom9272 Cemrenur canım herkesin yaşadığı farklıdır sadece haftan çok erken olduğu için söylemek istedim
Babyy1S Cemrenur oncelikle sitres yapma ilacını kullan dinlen doktorun seni bilir size onmli bir sey yok demis progestan al demis sitres daha beter emin ol eger cok korkuyorsan git gözünle gör rahat etsin için ağrın da varmis bilmiyordum smdi gordum git bekleme derim
Btl_89 Cemrenur öyle kafana göre alma git bi acile kahverengi akıntı korkulacak bişey değil diye biliyorum kırmızıya dönmediği sürece ama kafana göre alma bence ilacı idrar tahlili filan yaparlar belki idrar yolları iltihabı veya enfeksiyon olabilir geçmiş olsun
Cemrenur Btl_89 doktor eşine aldır dedi canım dinlen gelme hastaneye dedi sehirden çok uzağız dolmustan baska gidecek birşey yok onda da sarsilicam off😔
Arsu1661 Bence acilden falan git önceden olmamış bişi çünkü Allah korusun inşallah miniklerimizi 🤲🏻 Ağrım adet ağrısı gibi leke de war ama benim kanama alanım war bebeğe zararı yok çok şükür oyüzden sende bian önce gidip öğren hayırlı haberler al inşallah
Cemrenur Arsu1661 inşallah dua edin nolur yataktan kakmıyorum ictim progestani geçsin allahım ne olur😔😔
Cemrenur Safiye12 Mine_Nur123 Babyy1S Arsu1661 Kızlar acile gittim ultrasonla bakmadılar sadece kan aldılar hcg 10.000 çıkmış azalmış mı kötü birşey mi hiç ilgimediler de😞 ama leke durdu normal beyaz akıntıya döndü bu iyiye işaret değil mi
Grimsi Arsu1661 Benimde adet gibi agrim ve kanamam var doktor bebege zarari yok kanama alanin var dedi 7+2 yim Sizin durumunuz nedir
Babyy1S Cemrenur o zman ilacıni al ve dinlen dolmusla falan gitme o daha tehlikeli yurumemen gerek ins bir sey yoktr siz kötüyü düşünmeyn 🥰
Mine_Nur123 Cemrenur cnm 100 mg ağızdan hap 200 mg fitil olarak kullanılıyor.Dokt bana 100 mg verdi günde 3 öğün içiyorum.Bende daha önce bir düşük yaptım her ihtimale karşı verdi progestan
Arsu1661 Cemrenur walla canım umarım iyidir çünkü bende kan almadılar serum wermişlerdi doktor bakmıştı muaynanede sonra hastaneye yatışım yapılmıştı rabbim korusun miniklerimizi 🤲🏻
Babyy1S Cemrenur akıntın normale döndüysen onemli degil canm gecms olsun 😊 aksam hastanede doktor olmuyor aklında bulunsun kadın doguma git orda ilgilenen olursa bakar özelde bile olmaz doktor ilacinı kullan bi kac gün ne olur ne olmaz 😊🥰
Mine_Nur123 Cemrenur korkma sakın strese girme akinti durduysa bir sıkıntı olmaz bana dokt kahverengi lekeden korkma kırmızı olandan kork demişti.Lutfen suyu bol iç günde 3 litre bitirmeye çalış eğer enfeksiyon varsa oda yapar kahve rengi leke birde gün içinde sürekli dinlenmeye çalış ve ayağının altina yastık al ayağın yüksekte kalsın.Strese girdikçe bebekte etkilenir birşey olmayacağına inan heleki birde kahverengi leke yerini temizliyordur