HnY Assenaa merhaba isminiz asena arslan mi ben oğlumun ismini Aslan koycam kızım olursa 2. Cocugum asena düşünüyorum dikkatimi çekti alakası yok ama yazmak istedim 😁
AybarsMomy Bera07 36+2yim bugün çekildi doktor nst hakkında bişey söylemedi sadece su nişan dikkat et bi sorun olmazsa 10 gün sonra gelirsin dedi. Oğlum doğum pozisyonunda . Bende anlamıyorum sonuçtan ne çıkmış bakar mısınız 🙈
Bera07 AybarsMomy 50lere çıkmış ara ara düzensiz 36 haftalıkken güzel çıkmışş Rabbim gönlüne göre sağlıklı doğum nasip etsin ❤️❤️
Gzm_oyku Bende hoc anlamoyorm dun gece sancıdan hastaneye gttım nst ye bagladı nst de hıc sancı cıkmadı 36+5deyız ıkı srrum yedım rahatlamak ıcın eve geldım pazartesı kontrolum var bakalım ne dıcek