Assenaa merhaba öncelikle inşallah bebeğini sağlıklı sıhatlı kucagınıza alırsınız kolay doğum nasip olur canım bende 31 haftalık hamileyim :) konuyla alakasız olucak kusura bakmayın ama koltuklarınızın iplerini kendinizmi boyadınız aynı renk koltuk bende de var modalifen almıştım dikiş iplikleri bembeyaz geldi boyasam böyle dururmu acaba tekrar kusura bakmayın