SemanurSercan Mom092 yok canım iyiymiş bu değer bi daha ki ay gel tekrar bakalm dedi hamilelik boyunca takip ederiz tsh yi zaten dedi
bbhhrr5289 Senin degerin yuksek cikmamis ben troid hastasiyim 3 ten asagida olmasi gerekiyor dedi doktor hamilelikte
SemanurSercan bbhhrr5289 evet dahiliyeye gitttim değerin gayet iyi dedi bi dahaki ay tekrar bakarz dedi
Aysetk Dahiliyeye gidin mutlaka doktorunuz onerdiyse, gebelikte tiroid tehlikeli, hiç değilse aylık takibiniz yapılır artış var mı diye bakılır
Mom092 SemanurSercan aynen artış gösteriyor mu o onemli gebelikte zaten her kadında hemen hemen görülüyor ☺️