SemanurSercan yüksek degil sınıra yakın sizinki yani bu çıkmicağı anlamına gelmiyor hamilelikte daha da cok artıyor benm 5.06 di ogrengimde her ay bir kat dusuyor ama ben ilacı bırakmicagım cnku hamilelikte normale de dönse tekrar cıkma olasılığı var malesf korkucak bir sey yok ben dahiliye ye gidiyrm her ay dozunu ayarlıyor korkma yani