Burcu93 iki üç saat önce geldik eve canım gayet iyiyim çok şükür cumartesi sabah dört buçukta aldılar bugün sabah on buçukta taburcu oldum 🙏 sezeryan için çok korkutmuslardi beni ama hiç sıkıntı yaşamadım şükür. Sürümde geldi mama falan vermedik hastane özellikle vermemekten yana zaten.bi de dışarda dikis yok estetik yaptılar yani bantladilar kaynassin diye birde şu geçirmez bant yakıyorlar duş alabilmek için ama hastanede girmedim duşa ben gelince evde girdim. Şuan sadece ilk ayağa kalktığımda bı ağrım oluyor iki üç adım atınca geçiyor eğer sezeryan olacaksınız hiç korkmayın hastane gereken iğneyi serumu size veriyor. Sadece ilk iki saat kum torbasi koydular ameliyat yerinin üstüne o biraz rahatsız ediyor sonra sadece hafif ağrılar hiç ağrım var iğne ilaç verin demedim düzenli olarak gelip takıyorlar. Çocuk doktorları ve hemşirelere inanamazsiniz. O kadar tatlılar ki iki gün değil sanki iki senedir o hastanedesiniz öyle hissediyorsunuz çok güzeldi her seydebi hayır vardır işte orda kendi doktorum olmadı burda çok güzeldi belki kendi doktorumda hastanede böyle olmayacakti. İnşallah sizinde kolay geçer dogumunuz 💕🐣