Ben Pendik yüzyıl hastanesini tavsiye etmiyorum doğum pahalı kontroller pahalı,medipol hastanesi ondan daha uygun yeni açılmasına rağmen ve tertemiz doktorları da çok ilgili ayrıca hastane girişinden her türlü özeni gösteriyorlar hastane geniş ve ferah bence Pendik medipol hastanesine gidin ben aşırı derece memnunum yüzyıl gereksiz fiyatı şişiriyor canım kontrol 135 yüzyıl da medipol da 100 ikili tarama testine 309 verdim yüzyıl 385 istedi gereksız pahalı diye düşünüyorum ayrıca doğum da 3000 TL sen başlıyor medipol da normal doğum 2300 civarı sezeryan da 2800 civarı yüzyıl da sezeryan 4000 i buluyor 👍