O haftalarda bende senin gibi post açmıştım Çünkü 27-28 haftalıkken vuruyor kendini savuruyordu içerde 30 haftadan sonra balık gibi kaymaya başladı sadece bende endişelenmiştim ilk gebeliğim olduğu içinde bilmiyordum ama bebek büyüdüğü için artık vurma ya da başka şekilde değilde kabarma-yüzme gibi hareket ediyor için rahat olsun