Kızlar merhaba 31+5 olduk çok şükür🙏🏼 Pazartesi kontrolum vardı nst falan bağlandım herşey yolunda Elhamdüllillah🧿🙏🏼 Ama 30. Haftadan itibaren bebeğim cok hareketlidi ve dönerken falan hissediyordum 2 gündürde aynı şekilde hareketli ama balık gibi yani öyle önceki hafta gibi canımı yakmıyor falan sadece dalgalanma şeklinde ara ara böyle durgunluklar olan varmı😢 ya aklım sürekli orda gözetliyorum buda bana stres yapıyor onada yaşatıyorum bunu