Duyguyusuf Busra221 ciddi misiniz belki demekki doktorlar o kadar yanılabiliyor🙈annenin duygularıyla oynuyorlar😅
Gd1992 Benmde doktorum erkek dedi cok emın knsmadı tabi ıkılı tarama ıcın gıtmıstım . Pazartesi kontrolumuz var 14+1 olcaz pazartesi bakalım cınsıyet soyler belki daha once gttık pipisini bile gosterdi
Akg Duyguyusuf eğer erkek dediyse kolay kolay değişmiyor çok nadir yani Kız deseydi değişme durumu olur derdim. Ben 17. Haftada gittim kız dedi 21. Haftada yine aynısını söyledi. Çevrendekilerin dediğine hiç bakma ona bakarsan herkes de bana erkek demişti
girl_boy_annesi Duyguyusuf 22. Haftaya kadar arkadaşıma kız dediler ayrıntılı ultrason da erkek olduğu ortaya çıktı böyle sürprizler olabiliyor canım♥️
Duyguyusuf girl_boy_annesi bende sırf bu yüzden tam emin olamadım 6yaşında oğlum var ona da kız demişlerdi🙈
Sweetie Bana 12. Haftada %90 erkek dedi 16.haftamda başka bir doktor kıza benzetiyorum erkek gibi değil dedi bende şaşırdım bu hafta tekrar bakılacak
Neslihankk Duyguyusuf Kuzum ben oğluma hamileyken 7 ay boyunca doktor kiz dedi 8. Ayda erkek oldugunu ogrendik hayatımin şokunu yaşamıştık 🤣 Tabi o zamnalar detayliya da girmemiştim pek bilmiyorum da 😕 Bendce detayli ultrasyona girene kadar kimseye söyleme detaylida %100 görür 🥰
caglanurr Duyguyusuf banada doktor erkek dedi ben hep kızım olsun isterdim çıkıntı var dedi gösterdi ama yinede sen eşya alma felan demişti. Bugün 15+6 oldu doktora gittim kesinlikle kız eşyalarını felan alabilirsin dedi yine bi tuhaf oldum erkeğe alıştırmışım kendimi şimdi tekrar erkek derlerse diye tereddütteyim
Duyguyusuf caglanurr sonradan değişince insanı tereddütte bırakıyorlar ilk oğlumda öyle olmuştu hastene çıkışını bile doğuma 10 gün kala almıştık emin olamıyorduk😅
Deletedmom424 Duyguyusuf şöyle duymuştum, eğer erken haftalarda erkek dendiyse karışma ihtimali yüksek oluyormuş. Ama kız dendiyse karışma ihtimali daha az oluyormuş 😊