Duyguyusuf cnm benım değiştı 14 haftada kesın erkek deyışmez aılene söyelebılırsın dedı doktor adını bıle koyduk 18 haftada gttım başka hastaneye kız dedı şaşırdım kaldım cnku hep ruyamda kız goruyordum ondan snra 3 doktora daha gttım ayrı ayrı onalrda kız deyınce emın oldum artık kemık yapısına kadar ınceledıler şuanda 22 haftaya gırıcez nasıpse dun bıtane daha doktor kız dedı artık deyısmezde 🙂🙂🙂20 aylıkta oğluşum var oyuzden bekle bakalım deyıscekmı senınkıde