Patiiiiinnnn çalışabilir aldığın zaman gidip işe başlaman gerekiyor bu yüzden memleketten zaten alamazsın. Ama şöyle bir durum da var idari izindeyken görev mahalini terk etmemen gerek. Memleketinden rapor almaya çalışırsan görev mahalini terk ettiğin de ortaya çıkmış olur. Ama görev amirin bunu dert etmezse sıkıntı çıkarmaz. İşleme alınır.