sevbun-88 Şırnak Silopi deyim ben hocam müdürümüz milli eğitimle görüştü seminer öncesi 19 hazirana kadar aktarabileceğimi söylemişler. Seminer çıkınca tekrar sordururdum ben 32. Haftada çalışabilir aldım bu arada. 1 haziranda benim 32. Haftam doldu. 24-32 değilim yani hocam. Çalışabilir aldığım için de seminere gidin ek ders de yazalım böylelikle sonrasına da aktarırsınız dediler.