anneadayi91 canim aynen dedigin gibi beklemesi cok zor oluyor en azindan ben cok zorlaniyorum heycandan hemen yapiyorum testi 🙈 sabah yapip tek cizgi gördügüm test erken gebelik testiydi ama bekliyorum daha gögüslerimdeki agri disinda hicbir sikayetim yok regl hala baslamadi, en kötü ihtimalle regl olmazsam 2-3 gün sonra tekrar test yaparim diye düsündüm