Arkadaslar yarin adet günüm, bugün erken gebelik testi aldim ama daha yapmadim.
Belirtilerimde sanki yok gibi. Normalde gögüslerimde cok agri olurdu, bu ay ben elimle bastirinca sadece sag gögüs de kol altina dogru hafif bir agri oluyor. Vede yüzümde bu ay cok fazla sivilcelenme olustu önceden bir-iki tane olurdu.
Sizce yarin sabah test yapiyimmi eger hamileysem cikarmi, yoksa bekliyimmi kafam cok karisti, ne dersiniz?