GulcanYvz Nilaykirikbas5516 26+5 ten selam canım hamilelik nasıl ağırlaştın mı ? Aşırı sıcak basması var bende azıcık ağırlıkta oldu
Nilaykirikbas5516 GulcanYvz 26+3 bende hamileligim çok güzel geçti hala da çok güzel geciyo evet bazen sıcak basiyo bide azcik ayağım agriyo haricinde bisey yok
elifenesali 26+6 merhaba güzellikler. Ben çok ayakta kaldığımda ağrılarım oluyor. Hafiften ağırlaşmaya başlıyoruz sanırım.
cagla2241 25+6′yım. Yavaştan ağırlaştığımı hissediyorum. Oysa ki son kontrolümdr kilo artışım bile yoktu. Hamileliğim boyunca en büyük sıkıntım hazımsızlık. Benimde ayağım biraz ağırıyor.
Nilaykirikbas5516 cagla2241 normaldir canım bebek büyüdükçe öyle oluyo çok fazla yememeye dikkat et az ye sık ye
1994ozg Nilaykirikbas5516 iç bacaklarda (çatı ağrısı sanırım) oluyor mu hiç sizlerde ? Bende bi kaç gündür var normal mi bilemedim
Cucu2015 25+6 🌸 benim de ayak tabanlarım ağrıyor onun dışında pek bir sıkıntım yok çok şükür. Çok kilo almadım ama yine de tabanlarım ağrıyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Cucu2015 Nilaykirikbas5516 evdeyiz aslında ama kalıyoruz ayakta ister istemez 🤷🏻♀️ Yürüyüşü düzenli yapmaya başladım birkaç haftadır inşallah artmaz 🤗🤗