Asmin_123 31.haftalık hamıleyım bebegımın kılosu 1900 sızce normalmi yoksa cokmu herseyı normal dedı doktor ama bıraz iri dedi sızın bebeğinızın kılosu kac
Bktbll Asmin_123 canım valla ben en son 29 da gitmiştim net söylemedi biraz önden gidiyor 2 kiloya yakın dedi bu cuma kontrolm var 32.haftamda gidicem merak ediyorum ne durumda
meltemustafa Asmin_123 30+1 de 1605 ti banada yeme bebek 1 hafta 4 gün ileride başıda 3 hafta ileride dedi her bebek farklı bence
Merdgn Asmin_123 Biz de 31. Haftadayız 2000 gr dedi biraz iri dedi bana da 😔 Şekerim de var dikkat de ediyorum. Ama yapısal sanırım. Çünkü zaten sıcaktan Hiç bişey yemek istemiyorum.
Aag123 Aleynaerbasss maşaşşah 🧿 boyu nasıldı peki ben 32. Haftada gittim 45,5 boy 1900 kilosu doktor 2 hafta geride olduğunu beslenme planı çıkardı dikkat etmem gerektiğini söyledi ama bakıyorum hep bu aralarda bebek kiloları kafam karıştı
Bktbll Asmin_123 aynen canım utrosonda ileri gittiğini söyledi 30 za yakınsın dedi benimde kafama takıldı cuma adet günüme göre 32.haftamda olucam net söyler umarım
Aag123 Yaman ben 32 de gittim 1900 -45,5 cm bana zayıf olduğunu dikkat etmem gerektiğini söyledi daha fazla Aralık açılırsa sorun olur dedi. İnsan ister istemez takıyo
Ozlem0707 Asmin_123 benımde gecen hafta gıttıgımde 1500 demıstı bnde 6 kılo almısım doktorda azıcık yemene dıkkat et dıyo
Asmin_123 Benimde gebelik şekerim çıkmıştı o yüzden belki olabilir ama bende çok fazla yemiyorum abur cubur hele hayatımdan çıkartmisim ama benim diğer çocuklarim en fazla 3 kilo doğdular ilki 2500 gram geldi 😅😅demeki her hamilelik aynı değilmiş
Snurugur Asmin_123 Canım bende 3 hafta önce gittiğimde 1230 gramdı önden gidiyor dedi iri dedi bizede 🙏 şimdi ne kadar oldu bilmiyorum ben tombiş olsun istiyordum zaten çok mutlu oldum inşallah böyle gider 😂
Busrajj Asmin_123 canım ben daha ilerdeyim ama arkasın 32 haftasında 1900 onunda doktor ilerde dedi hatta biraz.
Mervee35 belma00 yok tatlım ya öyle düşünme. Kilolu zayıf diye bişry yok bence. anneyle bünyeyle alakalı Bi durum. Sağlıklı olsunlarda gerisini dert etme 💜