Öncelikle şunu söyleyeyim, bebek anne rahminde döllendiği anda genetik olarak doğabileceği kilo belli oluyor zaten. Anne çok beslenmese bile 4kiloyu aşanlar oluyor, anne kendini de yırtsa 2kg olanlar var. Doktorunuz kilosuna boyuna haftasına göre ideal diyorsa bence kendinizi bebeğinize gereksiz kilo aldırmaya çalışmakla yormayın derim, önemli olan sağlığı iyiliği🥰
ama illa ki deneyeceğim diyorsanız, ben bugün itibariyla 31+1im, birkaç gündür kahvaltılarımda 2yumurta yemeye başladım. Sağlıklı yağlar içeren kuruyemişleri en başından beri tüketiyorum,hergün koca bi kase salata yiyorum ve salatanın da kalan suyunu mutlaka içiyorum. Bu haftalardan sonra günlül kalorinizde fazlaya çıkmalısınız ki bebek de güzel beslensin. Ama lütfen nesquik içip bebeğinize sağlıksız gereksiz kilo aldırmayın😔 varsın 2kg doğsun sağlığı iyi olsun hemen toparlar zaten o doğunca🥰