Baharmert kuzum merhaba. Hayırlı dogum ların olsun dilerim. Sağlıkçıyım. Normal giden Bi süreci bence bozmaya gerek yok, hiçbir şey yapmamama rağmen bebegim 2 hafta önde, ve sezaryen olma durumum var bu sebepten dolayı. Normal yapmak istiyorum çok fazla ama zor gibi gözüküyor. Bence gebeligin normalse ki kilosu normal gözüküyor, kendini zorlama. Bebegin kilolu olması sağlıklı oldugu anlamına gelmiyor. Yada illa yapacagım diyorsan burdakilere bakıp nesquik tuketme bebek dogal katkısız ürünlerle kilo alır nesquik diye öneri veriyorlar resmen, şaka gibi