Valla dun catı muaynem vardı ve bugun öğleden sonra bel kasık agrılarım basladı🙈 sancıda olabılır yalancı sancıda olabılır sıklasınca artık bende gıdıcem suguat yuruyus yapamıyorum hareketım kısıtlandı resmen saglıkla alalım kucaklarımıza inş doktorumda her an gelebılır demıstı