Aysema 39+1 olduk. Ne sancı ne nişan var. 40 a kadar bekleyeceğiz. Şu an birçok şey yapıyorum zaten. Merak ettiğim cinsel ilişki yaşayıp açılmasi olan varmı ya da doğumu başlayan🙈🙈
derinozkaya Aysema cinsel iliskinin tetiklediğini duymustum canım hatta sperm icerde kalsın diyorlar 🤷🏼♀️
Aygul01 Aysema oyle diyorlar ama oyle birsey yok sadece rahimi yumuşatıyormuş. Doğumun başlamasi Allah’ın elinde olan bisey bizim elimizde degil. O yüzden bence sabırla beklemek lazım😊
Zeyneptoprak Aysema korunmasız ilişki başlatıyo diye duydum bende bide küvet varsa sıcak su (ama öyle bunaltcak kadar diyil ) koy otur içine kasları gevşetiyo squat yap doğru yaptığından emin ol ama
ilkaygulr Ben iki bardak tarcın suyu içmiştim gece acillik oldum sancılardan doğumum başlamıştı belki onun etkisi olmuştur bilemem
Aysema derinozkaya Evet ben de öyle biliyorum ama yinede son zamanlar olunca birşey olurmu diye evham yaptim🙈
Aysema Aygul01 Öyle tabi ki ama suni sancıdan çok korkuyorum. O yüzden en azından yararlı olabilecek herşeyi denemek istiyorum.
TAkilicci Aysema korunmasız ilişkide sıvının içerisindeki bazı maddeler rahim kasılmasını başlatabilir 🙂
Aysema Pankek Wallahi şurada ambulans postunu gördükten sonra hiçbirşeye olmaz diyemiyorum herşey mümkün😂