Annnnneeesss evet sanırım tedirgin olma zamanlarımız geldi. Çok hareketliydi benimki düne kadar. Dünden beri eskisi kadar kıpraşmıyo diye içimde bi tedirginlik oluyo arada. Sonra bebeğim güçlü bi şekilde kıpırdayıp vurunca oh diyorum. Evlat sahibi olmak böyle bişeymiş demekki, hep aklımız onlarda olcak 🤷♀️