K1_ amin inşallah canım hepimiz sag salım kavuşalım inslalah bebislerimize🤗🤗
Nezosikra cinsiyetınızı ögrenırsenız yazın merak ettım☺️
Anneyim bide bize bakın
Filiznur kıza benzıyo bence 🤷🏻♀️
K1_ tm canım insalah 12 haftalıkken kiza benzetmişti doktor dahada gitmedim🤗🤗
rabia1390 kac haftalik? Bende 14.haftada aynen oyleydi resim. Kordonmus 16da kiz dedi
Nur2016 16 haftalik ti canım
Nur2016 USG si varsa atabilirsiniz kordonlu olan
rabia1390 resmi yok malesef
rabia1390 kız
Prenses001 teşekkür ederim yorumunuz için
rabia1390 rica ederim