Nezosikra Anneyim tm canim inslalah haftaya salı kontrolum var burda bazi arkadaslar erkege benzetti baya heyecanlıyım acaba degisirmi diye🤗🤗
rabia1390 Anneyim erkek mi ki dedi doktor sonra ne erkek ne kız diyebilirim tam ordan Kordon’da geçiyor dedi ve tam göstermedi en son bunu bu USG yi cekti
Yaprakserkann rabia1390 ben duruş olarak çok kıza benzettım canım bana 14 haftada erkek dedıler deyışmez kesın falan doktır kordonu görmüş erkek sanmış 4 doktora daha gttım 17 haftada hepsı kız dedıler şuanda 21+4’olduk bugun kontrol vardı kesınleştı kız olduğu 🙂
rabia1390 Yaprakserkann hayırlısı olsun tabi öncelik sağlık hayırlı evlat olması çok merak ettiğim için böyle oluyor sanırım 😁😁2. Gebeliğim bir oğlum var gönül kızdan yana abi erkek istiyor karmaşık bizde herşey 🤣
Yaprakserkann rabia1390 hayrlsı olsun inşallah canım benımde 1 oğlum var 20 aylık çok şukur smdıde prensesımızı beklıyoruz ınsallah senınde prensestır öğrenınce haber ver 🙂🙂
K1_ Nezosikra ben erkeğe çok benzettim hatta oğlumunda bu ultrasona cok benzeyen bı ultrasonu var hiç unutmam onu
Nezosikra K1_ ayy inşallah doğrudur haftaya kontrolum var sali günü heyecanla bekliyorum 2 kızım var inslalah sizin tahminleriniz doğrudur 🤗🤗
K1_ Nezosikra hadi hakkınızda hayırlısı olsun inşallah genelde hamileyken içimden geçen şeyler olur ama inşallah rabbim gönlünüze göre versin🤗