Btm571 Hlya_35hsyn canım eskiler şöyle yapardı eskiden kürtaj diye birşey yoktu banyoda sicak su banyosu yaparlardi öyle düşermis eğer öyle birsey varsa bunu bir dene zaten genellikle gebe olanlara sicak suyla duş almayın derler ki düşük yapıyormuş diye söylerler
Btm571 ozgei benim ilk gebeligim öyleydi canım kese etrafi kanama olmuştu düşük olcak dedi ve olduda ama istersen biraz daha bekle belki oluşur Allah’tan ümit kesilmez
Btm571 Mom092 geçmiş olsun canim o yüzden ilk 3 ay sıcak sudan kaçınmak lazım o yüzden kürtaj olmadan önce bunu denemek lazım çünkü direk kürtaj olunuyor bu seferde acısı oluyor
yumukeller Hlya_35hsyn başka bir doktora gorundunuzmu. Benimde 7haftalikken az daha bebeğimi alacaktı kalp atışı yok diye. Farklı doktora gittim beklememi 10. Haftaya kadar yolu olduğunu soyledi. Çok şükür şuan 22haftalik gebeyim
Elifbayrak yumukeller yok görünmedim 6. Hafta da yoktu kalp atışı içinde bebek de yoktu kese boştu boş gebelikti 7. Hafta da kürtaj oldum . 8 ay sonra şimdi yeniden gebeyim bakalım hayırlısı
yumukeller Elifbayrak başka doktora gorunun bence. Ben de ilk gittiğim doktoru dinleseydim şuan sağlıklı olan bebeğimi alacaktı hiç riske atmayın
Zulale İyi geceler. Benim de kese boş görünüyor kalp atışı duymuyoruz dedi doktorlar biraz vakit geçtikten sonra tekrar gittim dokuz haftalık felan duydular atışları şimdi 29 haftalığım bence de başka bir doktora görün derim.
Mervis60 Hlya_35hsyn Ben şubatta hamileydim kürtaj oldum 6 haftalikdA şuanda hamileyim Allaha şükür doktor dedi ilk gebelikde olur öle
Hlya_35hsyn Bugün gittim arkadaşlar bu doktorda duyamadi kalp atışını.1 hafta bekleyelim dedi.eger hala duyulmazsa kürtaj dedi😞