Kızlar 37+1 im bugün kontrolüm vardı doktor karin çevresi 3 hafta geride , kilosu da 2 hafta geride dedi 2600 dü bebeğim hala aynı dedi boyu da 47 cm miş normalde 39. Haftada alacaktı riske atmak istemiyorum diyerek 38 e çekti kuveze girer mi diye korkuyorum var mı böyle cevrenizde falan 😕 bi nevi 35 haftalık doğmuş gibi oluyor galiba 😔