Aysegulmehmet 29+2 haftalık hamileyim ve yaklaşık 3 4 haftadır bendede var sürekli oluyor ama özellikle sabahları çok oluyor ve sağ parmağımda oluyor tırnak kısımlarım falan bir acayip tuaf oluyor doktoruma sormuştum magnezyum kullanıyomusun dedi evet dedim içmeye devam et dedi zaten 20. haftamdan beri düzenli kullanıyorum önceden ağrısıda oluyordu şimdi ağrı geçti uyuşukluk var parmaklarımda 1 hafta sonra kontrolüm var sorucam gene gerçi doktorum geçmezse bir yere yönlendirmişti unuttum kontrolümde sorucam