Aysegulmehmet bende de bu sıkıntı oluştu bir haftadır ama elimde değil parmak uçlarımda karıncalanma , hissizleşme nette karpel tünel sendromu olarak geçiyor sanırım birden kilo artışından bilekteki sıvıdan oluyormuş Doğumdan sonra üç ay içinde kendiliğinden geçiyormuş bu hafta muayeneye gidince soracağım doktoruma başka bir şey olmasında inş