Gozdeyuksel Beyzanur20 haklısın ya nasip artık değişirmi görücez😊öyle tabi çok şükür ki sağlıklı 🤲 allahım hayırlı evlatlat versin
Gozdeyuksel Selin17 Selin17 anladım kuzum 17 yazınca ben çanakkaleliyim de acabah sende mi oralısın diye sordum ama bende İzmir’de yaşıyorum
Beyzanur20 Gozdeyuksel olsun hakkında bu hayirliymis demekki beni girsen benden taraf sade erkek çocuk eşimin abisinin 4 oğlan kız kardeşinin iki oğlan erkek kardeşinin üç oğlan banada rabbim üç kız nasip etsin kendisi verdi kendisi de korusun inşallah hamdolsun elleri ayakları sağlam ya
Minigimm0717 26+4 kızım olacak nasipse 😍😍 her geçen gün daha da heyecan oluyo sabırsızlıkla bekliyoruz minik kızımı. Hareket ettikçe mutlu oluyorum. Rabbim hepimizin kucağına sağlıkla almayı nasip etsin inşallah 🥰
KaktusSeverAnne1 33+1 bizimde nasipse kızımız olacak inşallah sabırsızlıkla bekliyoruz Âmine Umay’ımızı❤️🌼
Gozdeyuksel 3461 benimki de büyük ihtimalle değişmez gibi doktor kesin gibi konuştu ama bakalım olsun kuzum olsun 🤲☺️
hhb53 Gozdeyuksel Bende geçen hafta tek yumurta ikizlerimin kız oldugunu öğrendim. Çok şükür Hüda ile Hüma’m gelecek 😍
Elisayten Gozdeyuksel 27+5den kızımla selamlar 😍😍 biz 4 kiz kardeşiz yegenim erkek banada hep erkek olucak dediler ben en basindan beri kiz hissediyordum hislerim dogru cikti 😍😍
Gozdeyuksel Elisayten ne mutlu size benim hissettiklerimden Farklı oldu ama rüyamda görüşmüştüm erkek çocuk veriyorlardı kucağıma rüya tabirlerinde tersi Çıkar demişti☺️
Uysal_ Gozdeyuksel Bizimde kız 31.haftamizdayiz Bursa’dan Hümeyra kuşun bütün teyzelerine selamı var.😄