Beyzanur20 Gozdeyuksel selam canım bende kızımı bekliyorum hemde üçüncü kizimi hamdolsun sagsaglim kucağına alırsın inşallah çok güzel bir duygu
Beyzanur20 Gozdeyuksel alıştım valla rabbim tırnaklarına taş degdirmesin biri 7 biri 5 yaşında bugün bana kahvaltı hazırlamışlar canlarım yaa çok şükür ki babamız da çok seviyor kızları
DilanDag Gozdeyuksel bana doktorum 16ya kadar hiçbir tahminde bulunmadı yanilmamak için 16 da kız dedi,20 de ayrıntılı ultrason girdik oradaki doktorda kız dedi, ayriyeten başka doktora gittim 22 de oda kız dedi :))
Beyzanur20 Gozdeyuksel erken olmaya erken rabbim gonlunden geçeni versin inşallah ama inan bana hayirliysa ilkine kızın olsun o senin yoldasin olacak bazı postlar görüyorum bir kadın olarak karnındaki çocuk kız diye üzülüyor eyvahlar olsun bize erkeği de kızı da veren Allah
Gozdeyuksel Beyzanur20 bizde 3 kız olarak büyüdük yeğenimde kız benimki oğlan olur diye düşünüyorduk ama yine kız😊
Gozdeyuksel Beyzanur20 haklısın ya nasip artık değişirmi görücez😊öyle tabi çok şükür ki sağlıklı 🤲 allahım hayırlı evlatlat versin
Selin17 Gozdeyuksel biz tekirdağlıyız eşimle ama, eşim asker olduğu için Kars’ta görev yapıyoruz burada yaşıyoruz 🥰
Beyzanur20 Gozdeyuksel olsun hakkında bu hayirliymis demekki beni girsen benden taraf sade erkek çocuk eşimin abisinin 4 oğlan kız kardeşinin iki oğlan erkek kardeşinin üç oğlan banada rabbim üç kız nasip etsin kendisi verdi kendisi de korusun inşallah hamdolsun elleri ayakları sağlam ya
Gozdeyuksel Selin17 Selin17 anladım kuzum 17 yazınca ben çanakkaleliyim de acabah sende mi oralısın diye sordum ama bende İzmir’de yaşıyorum