Yesim1995 Benim ilk ile ikinci arasında 11 ay var 2 aylık hamile olduğumu öğrendiğim zaman hastaneye gittim doktor bursuru laf söyledi yok rahminin yarısını aliriz yaran açılır bebegi al vs vs . Dinlemedim tabi ki başka doktora gittim çok sorun olmaz dikkat et dedi 2. Sezeryanim ve hamileligim çok güzel geçti sezeryandan sonra ilki gibi değildi bunda sanki hiç birsey olmamis gibiydi kardeşim yanımda refakatçi olarak kalmıştı diyordu abla bu bebek ortada olmazsa hiç inanamazdim ameliyat olduğuna 🤭 Ama sadece büyürlerken sorunlar oluyor kavgalar kıskançlıklar falan ama her güzel şeyin bir zorluğu vardır. 🌸